قالب وبلاگ قالب وبلاگ
تبریک دهه فجر
 
گروه ریاضی مقطع متوسطه شهرستان فریمان
درباره وبلاگ


پروردگارا ! مرا مدد کن تا دانش اندکم نه نردباني باشد براي فزوني غرور و تکبر و نه حلقه اي براي اسارت و نه دستمايه اي براي تجارت ،بلکه گامي باشد براي انسانيت و متفاوت ساختن زندگي خود و ديگران. همکاران ودانش آموزان عزیز جهت هرچه بهتر شدن وبلاگ نظرات خودرا به آدرس های زیر ارسال نماییند farimani.5079@Gmail.com fariman_a50r@yahoo.com
نويسندگان
جمعه 16 / 11 / 1392برچسب:, :: 6:33 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

شنبه 15 / 11 / 1392برچسب:, :: 16:35 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

دانش آموزان کلاس دوم تجربی نمونه قائم   دربرگه جداگانه  دارای مشخصات پاسخ دهند

و درکلاس تحویل دهند  امتیاز بگیرند

 

سه شنبه 13 / 11 / 1392برچسب:, :: 6:29 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

 

سه شنبه 13 / 11 / 1392برچسب:, :: 6:14 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

                         حل  کن در کلاس تحویل بده   ؛ جایزه بگیره  

 

 

سه شنبه 13 / 11 / 1392برچسب:, :: 5:23 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

دانش آموزان عزیزی که با بنده درس دارند توجه داشته باشند درصورت پاسخ صحیح یک نمره مستمر دریافت می کنند.

در متن انگلیسی  زیر یک نکته مهم و جالب هست اگر مشخص کردی برند ه ای؟

 برای دیدن در سایز بزرکتر دانلود کنید

دو شنبه 12 / 11 / 1392برچسب:, :: 6:29 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
شنبه 17 / 10 / 1392برچسب:, :: 6:2 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

سه شنبه 15 / 10 / 1398برچسب:, :: 15:15 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بیننده عزیز و گرامی

از اینکه این وبلاگ رو برای مشاهده انتخاب کردید خرسندیم

امیدواریم مطالب این وبلاگ برای شما مفید واقع شود

از شما بیننده گرامی درخواست میکنیم برای بهتر شدن هر چه بیشتر این وبلاگ نظرات 

گرانبهای خود را برای ما ارسال نمائید

*** با تشکر ***

یک شنبه 13 / 10 / 1392برچسب:, :: 14:59 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

 

سه شنبه 8 / 10 / 1392برچسب:, :: 16:38 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

دوستان عزیز یک خانم معلمی در آمریکا کاری کرد که اسم او در تمام کتاب‌های تربیتی و پرورشی چاپ شد. تمام دوستانی که در دانشگاه، علوم تربیتی و روانشناسی تربیتی خوندن امکان ندارد که قضیه این خانم رو نخونده باشند. معلمی با ۲۸ سال سابقه کار به اسم خانم “دنا جامپ“. (deanna jump) خانم دُنا یک روز رفت سر کلاس با یک جعبه کفش. جعبه‌ی کفش رو گذاشت روی میز. به دانش آموزها گفت: « بچه ها میخوام “نمی تونم‌هاتون” رو یا بنویسید یا نقاشی کنید و این‌ها رو بیارید بریزید در جعبه‌ی کفشی که روی میز منه. » “من نمی‌تونم خوب فوتبال بازی کنم.” ” من نمی‌تونم دوچرخه سواری کنم.” “من نمی‌تونم درس ریاضی رو خوب یاد بگیریم” “من نمی‌تونم با رفیقم که قهر کردم، آشتی کنم” “من نمی‌تونم با داداشم روزی سه بار تو خونه دعوا نکنم” بچه‌های دبستانی شروع کردند به کشیدن نمی‌توانم‌هاشون… خودش هم شروع به نوشتن کرد. نمیتونم‌ها یکی یکی در جعبه‌ی کفش جا گرفت. وقتی همه‌ی نمی‌توانم ها جمع شد در جعبه رو بست و گفت: « بچه‌ها بریم تو حیاط مدرسه… » بیلی برداشت و گودالی حفر کرد. گفت: « بچه‌ها امروز می‌خوایم نمی‌تونم‌هامون رو دفن کنیم » جعبه رو گذاشت توی گودال و شروع کرد با بیل روی اون خاک ریختن. وقتی که تمام شد به سبک مسیحی‌ها گفت: « بچه‌ها دست‌های هم رو بگیرید » خودش هم شد پدر مقدس و شروع کرد به صحبت کردن. « ما امروز به یاد و خاطره‌ی شاد روان “نمی‌توانم” گرد هم آمدیم. او دیگر بین ما نیست. امیدوارم بازماندگان او “می‌توانم” و “قادر هستم” روزی همانند او در تمام جهان مشهور و زبان زد شوند و “نمی‌توانم” در آرامگاه ابدی خود به سر برد. » بچه‌ها وقتی وارد کلاس شدن دیدن مقداری کیک و مقدار زیادی پفک داخل کلاس گذاشته شده. وسط کیک یک مقوا بود و نوشته بود “مجلس ترحیم نمی‌توانم!” بعد از اینکه کیک رو خوردن، مقوا رو برداشت و چسبوند کنار تابلوی کلاس. نمی‌تونم‌هاتون رو بیارین لطفا... تا پایان اون سال تحصیلی، هر کدوم از بچه‌ها که به هر دلیلی به معلمش می‌گفت: “خانم، نمی‌تونم”، در جوابش خانم دنا یه لبخندی می‌زد و اون مقوا رو نشونش می‌داد و خود اون بچه حرفش رو می‌بلعید و ادامه نمی‌داد. پایان اون سال تحصیلی شاگردان خانم دُنا بالاترین نمره‌ی علمی رو در مدرسه‌ی خودشون کسب کردند. یه قول همین الان همه‌مون به هم دیگه بدیم. قول بدیم نمی‌توانم‌ها رو خاک کنیم. ......................

جمعه 4 / 10 / 1392برچسب:, :: 6:25 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

چهار شنبه 9 / 11 / 1391برچسب:, :: 21:37 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

 

 

پنج شنبه 30 / 9 / 1391برچسب:, :: 6:1 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

 

پنج شنبه 5 / 5 / 1398برچسب:, :: 7:2 ::  نويسنده : علیرضا محمودی
سه شنبه 1 / 5 / 1391برچسب:, :: 9:40 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

قطعاً ژن ها نقش اساسی در تعیین طول عمر انسان ها را بر عهده دارند، اما پزشکان با ارائه راهکارهایی موثر از ابتلا به بیماری های مزمن پیشگیری کرده اند و راهکارهای داشتن عمری طولانی را ارایه داده اند. در ادامه به ۱۲ راهکار ساده که باعث تضمین سلامتی و داشتن عمری طولانی خواهند شد، اشاره می کنیم که امیدواریم شما دوستان از کاربرد آنها کوتاهی نکنید.

1. سیگار نکشید

چهار سال پس از ترک کردن سیگار، شانس افراد سیگاری برای ابتلا به حمله های قلبی همانند فردی خواهد بود که هیچ گاه سیگار نکشیده است. همچنین پس از ده سال ترک سیگار، خطر ابتلا به سرطان ریه به صفر خواهد رسید.

۲- ورزش کنید

روزانه سی دقیقه ورزش می تواند نیاز بدن به فعالیت فیزیکی را تامین کند. سعی کنید روزانه سه مرتبه و هر مرتبه ده دقیقه پیاده روی کنید.


۴- روزانه ۵ وعده غذا بخورید

خوردن میان وعده های سالم، می تواند انرژی یک روز شما را تامین کند.


۴- ازمایشات غربالگری انجام دهید

احتیاجی به انجام تست های سخت و هزینه بر نیست. می توانید برای آگاهی از وضعیت بدنتان، این آزمایشات ساده را به صورت متناوب و مرتب انجام دهید.

۵- به مقدار کافی بخوابید

برای افراد بالغ، هفت الی هشت ساعت خواب شبانه توصیه می شود. اگر شب ها دیر به رختخواب می روید، باید بدانید که محرومیت از خواب، خطر ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی را افزایش می دهد.


۶- با دکتر خود راجع به مصرف آسپرین با دوز پایین مشورت کنید
مصرف روزانه یک عدد قرص آسپرین ۸۱ گرمی می تواند از حمله قلبی، سکته مغزی و حتی سرطان پیشگیری کند. البته مصرف آسپرین بدون عوارض جانبی نخواهد بود، پس بدون مشورت با پزشک خود شروع به مصرف این قرص نکنید.

۷- فشار خون خود را چک کنید
فشار خون که به قاتل خاموش نیز معروف است، ممکن است پایان غم انگیزی بهمراه داشته باشد. پس فشار خون خود را به صورت مرتب چک کرده و سعی کنید آن را ثابت نگه دارید. در خصوص آگاهی از فشار خون نرمال خود، با پزشک مشورت نمایید.

۸- معاشرت کنید و روابط دوستانه خود را گسترش دهید
تنهایی، استرس به همراه خواهد داشت. با دوستان و خانواده خود معاشرت کنید. حتی اگر امکان چنین کاری برایتان آسان نیست به هر شکلی که شده سعی کنید از تنهایی دوری کنید؛ حتی با نگهداری از حیوانات خانگی در منزل

۹- پرهیز از چربی های اشباع شده
چربی های اشباع شده باعث افزایش کلسترول خون می شوند. چربی های موجود در کره، شیر، گوشت قرمز و … از این دسته هستند. در مقابل این نوع چربی های مضر، مواد غذایی ای با چربی های اشباع نشده وجود دارند که تاثیری در بالا بردن کلسترول ندارند.

۱۰- دوری از افسردگی

افسردگی نه تنها از نظر روحی انسان را تضعیف می کند، بلکه از نظر جسمی نیز ضررهای جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت. افسردگی می تواند در افراد مبتلا به بیماری های قلبی و دیابت، احتمال مرگ زودرس را تا ۳۰٪ افزایش دهد.


۱۱- داشتن هدف در زندگی


امید داشتن نتیجه ی هدف داشتن در زندگی است. در زندگی هدف داشته باشید تا با امید بیشتری به زندگی ادامه دهید و از زندگی خود لذت ببرید. 

دو شنبه 3 / 4 / 1391برچسب:, :: 7:32 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

شاید ازخواندن عنوان این مطلب تعجب کرده باشیدو این سوال برای شما مطرح شده باشد که

آیا اعداد می توانند شاد یا ناراحت باشند؟


پاسخ مثبت است. ولی شاد نه به معنایی که ما می دانیم. ریاضی دانان عدد شاد را به صورت

زیر تعریف می کنند:


عدد شاد به عددی گفته می شود که با به دست آوردن "جمع مربعات ارقام" بعد از یک یا چند

مرحله به عدد 1 برسیم.

بقیه در ادامه مطلب 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 29 / 3 / 1391برچسب:, :: 7:47 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

 

آموزش تلاوت قرآن اولین هدف بعثت

از آموزش تلاوت آیات قرآن به عنوان اولین هدف بعثت یاد شده است، یعنی پیامبر (ص) مامور است برای امت آیات قرآن را تلاوت کند. قابل ذکر است که خداوند درمورد کتاب الله (قرآن)، دو وظیفه جداگانه تلاوت و سپس تعلیم و آموزش را برای پیامبر ذکر نموده است. به گونه‌ای تلاوت کتاب الله یک هدف مستقل است، و تعلیم و آموزش کتاب یعنی آموختن احکام و تعالیم آن به مردم هدفی دیگر به شمار می‌آید. از این امر معلوم می‌شود همانگونه که فهمیدن قرآن کریم و عمل بر آموزه‌های آن لازمی است و اهمیت دارد، تلاوت آیات قرآن کریم هم به‌تنهایی یک هدف است و به‌تنهایی نیز فضیلت دارد.
سرور دو عالم صلی الله علیه و آله وسلم می‌فرماید: ((اگر کسی قرآن کریم را تلاوت کند، الله تعالی برای هر حرف آن ده نیکی در نامه اعمالش می‌نویسد.)) و در ادامه می‌فرماید: ((اگر کسی "الم" را تلاوت کرد من نمی‌گویم این یک حرف است بلکه الف، لام و میم سه حرف است و برای تلاوت آن سی نیکی از طرف خداوند در نامه اعمال او نوشته می‌شود.))
بنابر این خداوند متعال از تلاوت قرآن حتی بدون اینکه تلاوت کننده معنای آیات را بفهمد، به عنوان یک هدف مستقل برای بعثت پیامبر (ص) یاد کرده است. رسول اکرم (ص) همانگونه که به اصحابش مفاهیم و معانی قرآن را می‌آموخت، به آنان آموزش می‌داد که چگونه آیات قرآن را تلاوت کنند و بخوانند، که در نتیجه آن علوم مستقلی مانند علم تجوید و علم قرائت پدید آمد.

دو شنبه 20 / 3 / 1391برچسب:, :: 23:7 ::  نويسنده : علیرضا محمودی
دو شنبه 20 / 3 / 1386برچسب:, :: 22:33 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

 

سه شنبه 14 / 3 / 1391برچسب:, :: 6:37 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

 

 در شهر توریستی اسكاگن این زیبایی را می‏توان در سجیه دید، این شمالی‏ترین شهر دانماركیهاست، جایی كه دریای بالتیك و دریای شمال بهم میپیوندند. دو دریای مختلف با هم یكی نمی‏شوند و بنابرین این راستا بوجود می‏آید.

و این همان چیزی است كه در قرآن آمده است.

سورة مباركه الرحمن

مَرَجَ الْبَحْرَینِ یلْتَقِیانِ (۱۹) بَینَهُما بَرْزَخٌ لا یبْغِیانِ (۲۰) فَبِأَی آلاءِ رَبِّكما تُكذِّبانِ (۲۱) یخْرُجُ مِنْهُمَا اللُّؤْلُؤُ وَ الْمَرْجانُ (۲۲)

دو دریا را به گونه‏ای روان كرد كه با هم برخورد كنند. (۱۹) اما میان آن دو حد فاصلی است كه به هم تجاوز نمی‏كنند. (۲۰) پس كدامین نعمتهای پروردگارتان را انكار می‏كنید؟(۲۱) از آن دو، مروارید و مرجان خارج می‏شود. (۲۲)

سوره مباركه فرقان آیه ۵۳:

«و هو الذی مَرَجَ البحرینِ هذا عَذبٌ فُراتٌ و هذا مِلحً اُجاجً وَ جَعَلَ بَینَهما بَرزَخا و حِجراً مَهجوراً»

و اوست كسی كه دو دریا را موج زنان به سوی هم روان كرد این یكی شیرین و آن یكی شور و تلخ است ومیان آندو حریمی استوار قرار داد.




نوع مطلب : متفرقه،

سه شنبه 24 / 2 / 1391برچسب:, :: 5:58 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

 

میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و روز ولادت امام خمینی گرامی باد

بـیـستم جمادی الثانی، مـیلاد با سعـادت دخت نبـوت، ام امامت، قطـب دایـره وجود،

حبـیبه ذات ربّ العـالمین، پاره تن رسول خدا(صلی الله علیه وآله وسلم)،

زوجه امیـرالمؤمنیـن علیّ مرتضی(علیه السلام) وامّ الائمة النقباء والنّجباء حضرت فاطـمة الزهـراء (علیها السلام) بر فرزند برحقش،

یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب‌العصروالزّمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)

و نیز بر شیـعیان و محبین آن حضرت مبارکباد.

همچنین

روز مادر و سالروز ولادت حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی می‌داریم.

سه شنبه 24 / 2 / 1391برچسب:, :: 5:47 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

پرویز شهریاری چهره ماندگار ریاضی سال 1384 امروز براثر سکته قلبی چشم از جهان فرو بست.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ پرویز شهریاری بامداد امروزجمعه ، 22 اردیبهشت‌ماه در بیمارستان‌ جم تهران بر اثر سکته قلبی چشم از جهان فروبست.
وی چهره‌ ماندگار ریاضی ایران و تاکنون بیش از 200 جلد کتاب در زمینه‌ ریاضیات، نگاشته و برگردان کرده ‌بود.

دکتر شهریاری استاد ریاضیات و سردبیر مجله‌های "وهومن" و "چیستا" و "ریاضی و مردم" بود که پس از 86 سال زندگی پربار علمی و فرهنگی درگذشت.

وی در سال 1345 نشان درجه یک علمی و در سال 1384 به عنوان چهره‌ ماندگار در رشته ریاضیات انتخاب و معرفی شد.

پرویز شهریاری بارها توسط دانشگاه های خارجی دعوت به کار شد ولی ترجیح داد در داخل کشور بماند و به هموطنان خود خدمت کند.

پیکر این استاد زرتشتی، امروز (22 اریبهشت) ساعت 16 در آرامگاه زرتشتیان تهران در قصر فیروزه آرام می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز شهریاری، ریاضیدان و چهره‌ ماندگار ریاضی ایران، در سال 1305 خورشیدی در کرمان زاده شد، وی تا سال سوم دبیرستان را در دبیرستان ایرانشهر در شهر کرمان گذراند و وارد دانشسرای مقدماتی کرمان شد. در خرداد ۱۳۲۳ فارغ‌التحصیل شد و برای ادامه تحصیل به تهران آمد. در تهران در سال 1332 در رشته ریاضی از دانشکده علوم دانشگاه تهران و دانش‌سرای عالی (دانشگاه تربیت معلم تهران کنونی) فارغ‌التحصیل شد.

وی یک سال در شیراز معلم بود و در 1333به تهران آمد. آن روزها در دبیرستان اندیشه و دبیرستان‌های مربوط به گروه فرهنگی خوارزمی درس می‌داد و در دانشکده فنی دانشگاه تهران، در کلاس‌های روزانه و شبانه دانشگاه تربیت معلم و در اراک در مدرسه عالی علوم اراک هم مشغول تدریس بود.

از این استاد بزرگ بیش از صد عنوان کتاب درسی ریاضیات، از جمله دوره‌ کتاب‌های درسی ریاضی سه سال اول دبیرستان نظام قدیم، دوره‌ کامل ریاضیات دبیرستانی و کتاب‌های مسایل مربوط به آن و جبر سال سوم رشته‌ ریاضی فیزیک و سه جلد کتاب آنالیز ریاضی، بیش از 97 کتاب کمک درسی به صورت ترجمه و تالیف، حدود 20 کتاب در زمینه‌های مختلف تاریخ، فلسفه، کاربرد و آموزش ریاضیات و 9 جلد کتاب سرگرمی در ریاضیات به دانش‌آموزان و دانش‌پژوهان ریاضی کشور ارایه شده است.

استاد شهریاری علاوه بر این آثار، کتاب های دیگری در زمینه‌های مختلف تالیف یا ترجمه کرده‌ که در این ارتباط می‌توان به کتاب‌های «دانشمندان و هنرمندان»، «خانه‌ اهریمن»، «دانش و شبه دانش»، «دو درس کوتاه درباره‌ دیرین‌شناسی»، «قطاری که در بعد چهارم گم شد» و «نظریه‌ نسبیت در مساله‌ها و تمرین‌ها» اشاره کرد.

مدیریت این وبلاگ فقدان این دانشمند ریاضی را به خانواده محترمشان و تمامی همکاران ریاضی و ریاضی دوستان تسلیت می گوید.

روحش شاد. 

 

 

 

 

سه شنبه 28 / 12 / 1390برچسب:, :: 17:20 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

      سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت
 
بادت اندر شهــریاری برقــــرار و بـــــــــــر دوام                                 

                                                       سال خـرم فال نیکـو مال وافر حال خوش

اصل ثابت نسل باقی تخت عالی بخت رام                                      

نوروز ۱۳۹۱مبارک 

 

 به اطلاع کلیه همکاران عزیز می رساند جلسه هم اندیشی و تبادل تجربه و بررسی کتب در روز سه شنبه مورخه 1390/12/23 در محل پِژوهشرای مقید نی راس ساعت 11/30 دقیقه برگزار می شود . منتظر  حضور گرمتان هستیم.
 

 

چهار شنبه 22 / 12 / 1390برچسب:, :: 21:39 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

این وبگاه متعلق به همه دوستاران ریاضی است . لذا تصمیم دارم برای دوستانی که می خواهند با بنده همکاری نمایند نام کاربری تعریف نمایم تا از مطالب دوستان و همکاران زیادی بهره ببریم لذا هر همکاری می خواهد با بنده همکاری نماید در قسمت نظرات به طور خصوصی ایمیل شون را قرار دهد تا نام کاربری و پسورد در اختیارشان قرار گیرد. تا مطالب را با نام خودشان داشته باشیم و دامنه فعالیتمان را به نوعی بین همکاران عزیزمان تقسیم کرده و گسترش دهیم.دست تک تک همکاران ارجمندمان را در این وبگاه می فشاریم و برای عمومی کردن آموزش ریاضیات در این وبگاه تلاش خواهیم کرد.

با تشکر علیرضا محمودی

منتظرحضورتون دروبگاه خودتان هستیم.

 

یک شنبه 19 / 12 / 1390برچسب:, :: 6:31 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

سوابق تحصیلی در کنکور سال ۹۰ به میزان ۲۵ درصد به تصویب رسید همچنین مقرر شد در سال ۹۳ کنکور سراسری به طور کامل حذف شود.

محمدحسین سرورالدین در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره مصوبات چهاردهمین کمیته ماده ۴ قانون حذف کنکور که روز گذشته به ریاست وزیر علوم برگزار شد افزود: در این جلسه مقرر شد قطعا به جای معدل، دروس نهایی دبیرستان در کنکور تأثیرگذار باشد.

وی اظهار داشت: همچنین تا سال گذشته معدل به میزان ۱۵ درصد در قبولی داوطلب موثر بود که با تصویب در این کمیته مقرر شد سوابق تحصیلی یعنی نمرات دروس نهایی به میزان ۲۵ درصد در کنکور سال ۹۰ تأثیرگذار باشد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه دروس پیش دانشگاهی در کنکور ۹۰ تأثیرگذار نیست به مهر گفت: تعداد دروسی که در کنکور ۹۰تأثیرگذار خواهد بود مانند سال گذشته است و تفاوتی ندارد.

وی اظهار داشت: بر این اساس تعداد ۱۰ درس نهایی در گروه ریاضی، ۱۰ درس نهایی در گروه تجربی و ۱۱ درس نهایی در گروه آزمایشی علوم انسانی در کنکور ۹۰ تأثیرگذار خواهند بود.

سرورالدین با اشاره به یکی دیگر از مصوبات کمیته ماده ۴ قانون حذف کنکور به مهر گفت: همچنین در این جلسه مقرر شد کنکور در سال ۹۳ قطعا حذف شود و به جای آن سوابق تحصیلی به صورت صددرصد در قبولی دانشگاه ثأثیرگذار باشد.


 

 از لینک زیر برنامه ي امتحانات نهايي و هماهنگ كشوري كليه ي رشته هاي تحصيلي خرداد 91 را دریافت نمایید.

فایل ضمیمه برای دانلود

سه شنبه 14 / 12 / 1390برچسب:, :: 15:14 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

 

سه شنبه 14 / 12 / 1390برچسب:, :: 15:8 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

آیا می دانید جوایز انجمن ریاضی ایران تحت عنوان چه نامهایی و به چه کسانی اهدا میشود.

 

شنبه 20 / 10 / 1390برچسب:, :: 1:30 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

 

شنبه 20 / 10 / 1390برچسب:, :: 1:29 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

 

چهار شنبه 19 / 10 / 1390برچسب:, :: 23:16 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

 

چهار شنبه 19 / 10 / 1390برچسب:, :: 13:25 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

دانش آموزان عزیز می توانند سوالات امتحانی نوبت اول را از فایل زیر دانلود کنند

 

دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, :: 15:3 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

دانش آموزان عزیز بنا به درخواست خودتان در بخش نظرات نمونه سوالات ریاضی 1 نوبت اول را دانلود کنید

 

 

 

پنج شنبه 8 / 10 / 1390برچسب:, :: 21:50 ::  نويسنده : علیرضا محمودی

 

 

 

 

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 436
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content




 
 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است |طراحی : پیچک
 
قالب وبلاگقالب وبلاگ